Spánek je pro naše tělo velmi důležitý. Množství a kvalita spánku ovlivňuje naše fyzické a duševní zdraví. Dobrý spánek povzbuzuje naše tělo a pomáhá nám cítit se lépe. Naopak špatná kvalita spánku nebo jeho nedostatek může změnit náš metabolismus a snížit soustředěnost a přirozené schopnosti imunitního systému. Nedostatek spánku ovlivňuje také naši náladu a má negativní vliv na každý aspekt našeho života. Chceme-li předejít problémům spojeným se špatným spaním, stačí dodržovat několik jednoduchých pravidel:
 
  • vysoký příjem cukru brání spánku
  • nedostatek spánku poškozuje mozek
  • lidé, kteří nemají dostatek spánku rychleji stárnou
  • ideální teplota pro kvalitní spánek je 18°C
  • sledování televize před spaním škodí kvalitnímu spánku
  • aktivní život během dne pomáhá ke kvalitnímu spánku v noci
  • chcete-li dobře spát, zvykněte si chodit spát ve stejnou dobu
  • nedostatek spánku zvyšuje chuť k jídlu a může způsobit přibírání na váze
  • ke kvalitnímu spánku přispívá pravidelné stravování
  • čím méně budete spát, tím pravděpodobněji onemocníte
  • pro spánek je špatné také nadměrné teplo
  • vyvarujte se zdřímnutí během dne

 

 

Páteř musí být během spánku ve své přirozené poloze. Jen tak dokáže regenerovat, jednotlivé obratle se po celém svém obvodu uvolní a vytvoří prostor pro spánkovou regeneraci meziobratlových plotének a absorpci tekutiny do nich. 4 a více cm patentované paměťové pěny na matraci Vás ideálně anatomicky podepře a pomůže odstranit bolesti bederní páteře.

Vaše tělo bude každý den 8 hodin v přímém kontaktu s matrací po dobu dalších cca 8 let a je klíčové, aby jádro matrace a potah neobsahovaly žádné zdraví škodlivé látky.

Víte, že...
Při nákupu matrace v ceně 20.000 korun a době používání 8 let platíte každou noc za 8 hodin kvalitního spánku necelých 7 korun?

Správná matrace má být o 20 cm delší, než je výška člověka, který na ní spí. Ideální šířka pro dospělého člověka je 90 cm a více.