Doživotní servis
NEJČI nábytek: doživotní servis pro vaše pohodlí
Víte, že u nás v NEJČI nábytku máte zajištěn doživotní servis pro všechny naše výrobky? Ano, čtete dobře. Ať už jste u nás koupili nábytek před týdnem, nebo před deseti lety, můžete se na nás kdykoliv obrátit o pomoc při řešení jakéhokoliv problému.
Nevadí nám, jestli vaše záruka už vypršela, nebo jestli jste poškodili nábytek sami. Třeba vám ho poškrábal pes, nebo si na něm vybíjely zlost děti. My vám vždy rádi pomůžeme a budeme se snažit vyřešit každý problém. Máme profesionální servis, který přijede k vám domů a opraví závadu na místě, nebo vám nábytek odveze do naší výrobní haly, kde ho dáme do pořádku.
A co víc, u většiny našich sedacích souprav vám dokonce nabízíme možnost výměny celého potahu za nový. Stačí si vybrat z naší široké nabídky potahů a my vám jej vyměníme za symbolickou cenu.
Tato nezisková služba je naší největší výhodou oproti konkurenci, především oproti eshopům, které vám prodají nábytek bez jakékoliv záruky, nebo péče. My se o vás staráme i po prodeji, protože nám záleží na vaší spokojenosti a pohodlí. U nás v NEJČI nábytku budete mít vždy nábytek v perfektním stavu, a to za minimální peníze.
Tak neváhejte a navštivte náš showroom, nebo prohlédněte si naši webovou stránku, kde najdete naše aktuální akce a novinky. Těšíme se na vás!
Dagmar Ševčíková
Dobrý den,
v roce 2014 jsme u Vás koupili rohovou sedačku Fixie 15 E sestavu. Vybrali jsme ,,nejodolnější" a nejdražší potahovou látku s tím že nám vydrží spoustu let. Bohužel po 6-7 letech se ve vnějších rozích a v ohybech hlavně sedací části vydřela.
Díky tomu, že jsme u Vás v současné době objednali obývací stěnu jsme zjistili, že poskytujete tuto službu. Za jakých podnínek a jakým způsobem by byla možná oprava?
Děkuji
Jan
Dobrý den, dotaz na servis, stěhujeme se, potřeboval bych rozebrat rohovou sedačku na dva díly. Neumím si poradit se systémem, kterým jsou spojeny. Je tam nějaký trik?
Děkuji
Zdeňka Vanderová
Dobrý den, prosím, chtěla bych se zeptat, před několika lety jsme u vás koupili obývakovou stěnu, ale teď jsme se přestěhovali, nábytek brali sebou, ale nevíme, jak našroubivat stěnu opět na zeď. Je možná montáž vašeho technika? A jaká by byla cena? Děkuji za odpověď, pěkný den. Zdenka
Dana Koktavá
Dobrý den, kožená sedačka koupená asi před 5,5 let u Vás, bohužel úplně protržený potah na několika místech, hlavně teda ve spárách mezi jednotlivými sedáky. Myslíte, že by s tím šlo něco dělat?
Děkuji
Koktavá Dana
Petr Raida (Administrátor)
Dobrý den paní Koktavá, určitě s tím půjde něco udělat.
Předám kontakt na vás technickému řediteli a ten se vám ozve. Látkové potahy našich sedaček vydrží běžně přes 10 let, pokud ten váš ne, okamžitě jej vyřadíme z výroby.
Uděláme vše pro to, abyste byla spokojená.
Petr Raida, spolumajitel NEJČI nábytek.
Petr Raida (Administrátor)
Omlouvám se, přehlédl jsem, že máte sedačku koženou. Ta vyžaduje celoživotní speciální péči, musí být v podstatě neustále mastná uvnitř, aby zůstala pružná. V místech, mezi sedáky je extrémně namáhána na ohyb a vysušována zapadlým prachem. Samozřejmě dokážeme opravit i koženou sedačku, ať už výměnou poškozených dílů, nebo celého potahu.
Petr Raida
Zdeňka Novosád
Dobrý den,
mohu se prosím zeptat, jak případně probíhá kompletní výměna potahu u sedačky za nový, jiný? Kolik to prosím stojí u rohové sedačky Leggy včetně malého taburetu?
NEJČI nábytek (Administrátor)
Dobrý den paní Novosád.
Děkujeme za váš dotaz, přečalounění rohové Leggy, jejíž základní cena je cca 36.000,- a taburetu v ceně 9.000,- stojí přibližně 50% t.j. 22.000,- + doprava cca 2.500,-. Samozřejmě záleží na poradu, který si vyberete.
Možná se dá opravit jen část potahu.
Jaký máte konkrétně problém?
Hezky den
Petr Raida
NEJČI nábytek s.r.o.
Těšínská 2951/89
746 01 Opava
Česká republika
info@nejcinabytek.cz
www.nejcinabytek.cz